مصاحبه آرشیو خبر ها
شاید اگر من بدوم ، بقیه هم بیشتر بدوند

شاید اگر من بدوم ، بقیه هم بیشتر بدوند

ماریو مانژوکیچ از چینش جدید یوونتوس دفاع کرد و تایید نمود که «سعی می‌کنم الگویی برای هم‌تیمی‌هایم باشم. » مربی یووه از سیستم تمام هجومی 4‐2‐3‐1 برابر لاتزیو و میلان استفاده کرده‌است که در آن مانژوکیچ، خوان کوادرادو، گنسالو ایگوایین و پائولو دیبالا همه از ابتدا در ترکیب حضور دارند. ماریو در مصاحبه‌ای با اسکای گفت:

 

من از این چینش جدیدی که آلگری برایمان ساخته‌است خوشم می‌آید. فکر می‌کنم برایمان خوب است، بازیکنان زیادی در خط حمله هستند، اما اگر هر کس وظیفه‌اش را درست انجام دهد می‌توانم با وضعیت‌های مختلف کنار بیاییم. باید دید که آیا در ادامه هم با همین چینش بازی می‌کنیم یا نه. اما فکر می‌کنم که سیستم خوبی است و در آن از همه‌ی کیفیتی که در خط حمله داریم استفاده می‌شود. وقتی نوبت دفاع باشد همه با هم دفاع می‌کنیم، تعادل وجود دارد. من در این سیستم حس خوبی دارم، مربی از من می‌خواهد که به تیم کمک کنم وقتی با چینش بازی می‌کنیم من باید در سمت چپ باشم. اما اگر این (موضوع) به تیم کمک می‌کند، من حداکثر همکاری را خواهم‌کرد.

 

او در ادامه گفت:

 

در مورد آلگری هم ‌، می‌دانم که او به من احترام زیادی می‌گذارد. این او بود که من را برای یوونتوس خواست. احترام متقابل بسیاری بین ما وجود دارد و من به او اعتماد کامل دارم. من در عین‌حال تلاش می کنم که الگویی برای هم تیمی‌هایم باشم، اگر با تمام وجود بدوم بعد شاید این باعث شوند که آنها هم بیشتر بدوند. فکر می‌کنم می‌توانم از این لحاظ الگو باشم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: